ماه های زاده شدن مشاهیر

ماه های زاده شدن مشاهیر

ماه تولد افراد مشهور . معروف ها متولد چه ماهی هستن . ماه تولد افراد معروف .معروفترین متولدین
ماه های زاده شدن مشاهیر

ماه های زاده شدن مشاهیر

ماه تولد افراد مشهور . معروف ها متولد چه ماهی هستن . ماه تولد افراد معروف .معروفترین متولدین

اسفند ماه

اسفند ماه ، ماه آدم های (نظر شما چیست ؟)

- افراد مشهور اسفند ماه: عبدالحسین زرین‌کوب (ادیب، تاریخ‌نگار-27 اسفند) ، مهدی اخوان ثالث ( شاعر پرآوازه ایران - 10 اسفند) ، پروانه امیر افشاری «حمیرا» (خواننده ایرانی-۲۶ اسفند) ، پروین اعتصامی (شاعر ایرانی-۲۵ اسفند) ، بانو دلکش (خواننده) ، پریسا (خواننده ایرانی) ، بیژن ترقی (ترانه سرای ایرانی) ، ایرج نوذری (بازیگر ایرانی) ،آندرانیک تیموریان (فوتبالیست ایرانی) , پیام صادقیان (فوتبالیست) , الیکا عبدالرزاقی (هنرپیشه)  ,  محمود حسابی  (فیزیکدان) , هوشنگ ابتهاج (شاعر ایرانی) ، مرجانه گلچین (بازیگر ایرانی) ، لیلا فروهر (خواننده - 4 اسفند) ، مجید انتظامی (آهنگساز)  , فریدون زندی (فوتبالیست) , فرهاد ظریف (والیبالیست) ، مسعود فردمنش (ترانه سرا و خواننده )


غیر ایرانی : لوک بسون (کارگردان فرانسوی) ، میکل آنژ (نقاش ایتالیایی)، ریمسکی کرساکف (آهنگساز روسی)، فردریک شوپن (آهنگساز فرانسوی)، اوگوست رنوار (نقاش فرانسوی)، جان اشتاین بک (نویسنده آمریکایی)، ادوارد آلبی (نمایشنامه نویس آمریکایی)، ویکتور هوگو (نویسنده فرانسوی) ،  انیشتین (فیزیکدان)  , استیو جابز (کارشناس رایانه و کارآفرین) ، میخائیل گورباچف (آخرین رییس جمهور شوروی)،  رجب طیب اردوغان (رییس جمهور ترکیه) ، جورج واشنگتن (رئیس جمهور سابق آمریکا)


به نظر شما 5 شخصیت برتر این ماه چه کسانی هستند ؟






 مشاهیر متولد اسفند . ماه تولد بزرگترین فیلسوف دنیا حکیم ارد بزرگ . شهریوری های معروف . ماه تولد ملاصدرا . مشاهیر متولد دی . شهرام آذر متولد چه ماهیه . مشاهیر متولد شهریور ماه . افراد مشهور متولد آبان . افراد مشهور متولد خرداد . بازیگران متولد اسفند . آذر ماهی های معروف . آبان های معروف . افراد مشهور متولد بهمن ماه . بزرگان متولد اسفند . اردیبهشتی های معروف . تیر ماهی های معروف . افراد مشهور متولد دی ماه . 27بهمن تولد کیه . مشاهیر متولد تیر . مشاهیر متولد فروردین . مشاهیرخردادماه . مشاهیرمردادماه . مشاهیربهمن ماه . http://mahemashhir.blogsky.com/1387/06/11/post-13/ . بازیگران متولدماه مهرچه کسانی هستند . مشاهیر اسفند ماه . کدام هنرمد در روز 6 اردیبهشت متولد شده است . افراد مشهور متولد مرداد . فیلسوف حکیم ارد بزرگ متولد چه ماهی است . ابانی های معروف . کسانی که بیست آگوست ۱۹۸۸ به دنیا آمدن . مشاهیر اسفند ماهی . بازیگران و خواننده های زن متولد 21 دی ماه . تولد مشاهیر . متولدین 5اسفند چه کسانی؟ . شهرام آذر متولد چه ماهی است؟ . افرادمشهوری که در ابان ماه به دنیا امده ان . مشاهیر آبان . بهمنی های معروف . مشاهیر متولد آذر . ;glhj sv] ani nv ,fgh' : . مشاهیر متولد بهمن . خوانندگان متولد دی ماه . اسامی هنرمندانی که متولد مرداد هستند . مشاهیر متولد مرداد ماه . مشاهیر متولد آذر ماه . متولدین مشاهیر 18 اسفند . اسامی بازیگرهای خردادماهی . افراد مشهوری که در اسفند متولد شدند . بزرگان متولد فروردین . خردادی های معروف . مشاهیر متولد ماه ها . آبانی های معروف . اسامی خواننده های شهریوری . معروفترین متولدین اسفند . بازیگران ایران و جهان متولد هر ماه . زادروز مشاهیر . آبانی های معروف . افراد مشهور خرداد ماه . ماه تولد حکیم ارد بزرگ کدام ماه است ؟ . علیشمس متولد چه ماهی است . افراد معروف متولد ٢۶اسفند . ماه انیشتین . چهرهای متولد اردیبهشت . مشاهیر آذر  , مشاهیر خرداد , کدام بازیگر متولد 18 تیر 59  , تولد کدام یک از خواننده ها یا بازیگران اول اردیبهشت است , متولدین مشهور 14 تیر  , 15 ابان تولد چه افراد مشهوری است , هشت دی تولد چه شخصه مهمی هست , بازیگرانی که متولد ماه مهر هستند , خصوصیات آذر , چه کسانی در 11 بهمن متولد شدن , افراد مشهور متولد15مهر , بیوگرافی بازیگران متولدشهریور , سعید معروف متولده چه ماهیه , افراد معروف بهمنی , ادمهای بزرگ‌متولد بهمن کیا هستن , متولدین مشهور بهمن , افراد مشهور متولد مرداد , چه افراد معروفی در سه مهر به دنیا امده اند , ابان ماهی های مشهور , شخصیت های بزرگ متولد ابان , بازیگران آبان ماهی , انسان بزرگ کیست؟ , لیست نام افرادسرشناس متولداسفند , 6 نوامبر یعنی چه ماهی , 28 تیر تولد کیست , افراد مشهور متولد اردیبهشت , بزرگان خردادیها , افراد معروف متولد دی ماه , سخنانی از بزرگان درباره متولد شدن , تاریخ تولد بازیگران ایرانی+زندگینامه , خصوضیات افراد متولد 6 می میلادی . مشاهیر متولد اردیبهشت . هنرمندان متولدین اسفند . افراد مشهور متولد مهر . بازیگران ایرانی متولد مهر . افرادمشهوری که متولد اسفندماه هستند . تعداد متولدین ابان در دنیا . اسفندماهی بزرگان . ابانی های معروف . افراد مشهور متولد آبان . هنرمندان متولد اسفند . چه کسانی 25 اسفند تولدشان است . ماه تولد ملاصدرا . ماه تولد ملا صدرا . تاریخ تولد افراد مشهور در اردیبهشت . تاریخ تولد ملاصدرا . افراد مشهور متولد بهمن ماه . افراد مشهور متولد 30 تیر . خردادی های مشهور . خواننده های متولد بهمن . بازیگران بهمن ماهی . مشاهیر متولد اسفند . خاتمی نیچه برکاچف کتاب . تولدهای مهم ماه آبان . بزرگان متولد ماه بهمن . 25 اسفند تولد کیست . کدام خواننده ها متولد مرداد اند .  بزرگترین فیلسوف جهان حکیم ارد بزرگ متولد چه ماهی است ؟ . بزرگان متولد آبان . بازیگران متولدین شهریور ماه . افراد مشهور متولد دی ماه . مشاهیر دی ماه . تولد ادمای مشهور در ۲۳اسفند . ماه تولد افراد معروف . بزرگان متولد ۲۰ اسفند . افراد معروف متولد تیر . افراد متولد 22 اسفند . افرادمشهور متولد اردیبهشت . مشاهیر متولد ابان . افراد مشهور اسفند . آذر ماهی های معروف . دی ماهی های معروف . بازیگران متولدتیر . مشاهیر متولد فروردین ماه . مجتبی شرکاء . سیاسیون و مشاهیر متولد فروردین ماه . فوتبالیست های معروف متولد بهمن . افراد معروفی که در اسفند متولد شده اند . شخصیت های معروف متولدین های اسفند ماه . مشاهیر متولد آبان . افراد معروفی که 20 اسفند به دنیا امده اند . افراد مشهور متولد اردیبهشت . ماه تولد شما شبیه به کدام انسانهیا مشهور است . 30اردیبهشت تولد چه کسانی است . ادم های معروف کخ متولد اسفند هستن . هفده اسفندتولدکدام بازیگرکدام خواننده معروف است . معروفهای دنیا که3خردادی باشند . آدمهای معروف که متولد اسفند هستند . شخص های مهم ابان ماهی . کدام از مردمان معروف روز 25 اسفند تولدشان است . شهرام اذر متولد چه ماهی است

نظرات 101 + ارسال نظر
۱۴ اسفند دهه هشتادی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:28 ب.ظ

چهارم عشق هستن عشق و البته اسفندی ها

N پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 03:53 ب.ظ http://Wwwwwwwwvdudhdbei

اسفندی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:33 ب.ظ

یکی از برادران رایت هم اسفندیه نمیدونم کدومشون بود

اسفندماهی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام به همه ی اسفندماهی عزیز که بوی بهار میدن بوی امید میدن مثل شکوفه ها.
من زاده ی 75/12/23 هستم روز تولدم و ماه تولدم دوست دارم بیشترین خصلتی که اطرافیانم میگن بهم :شیطون و نمکی و مهربان
امشب شب چهارشنبه سوری امیدوارم همه شب شادی داشته باشند.

تولدتون مبارک
برای شما هم شبی شاد آرزو می کنم

مهدی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ق.ظ

ادیسون رو جا انداختین که اسفندیه

نخیر
توماس ادیسون 22 بهمن به دنیا اومده
توماس آلوا ادیسون (به انگلیسی: Thomas Alva Edison )‏ (۱۱ فوریهٔ ۱۸۴۷ – ۱۸ اکتبر ۱۹۳۱)

مهدی عساکره دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1401 ساعت 04:55 ب.ظ

من 5 اسفندم

علیرضایوسفی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 09:10 ب.ظ

۱۴اسفند .همه مطلالبو خوندم همشو دارم

ا دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام همه اسفندی ها لایک
من خودم ۱ اسفندم کیا ۱ اسفندی هستند

جواد عظیمی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:16 ب.ظ

استاد مرتضی حنانه که داخل لیست نیست
میر حسین موسوی
هردو ۱۱ اسفند روز تولد خودم هستن

محمد پاشا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:44 ب.ظ

کریم باقری و یحیی گلمحمدی که دوتاشونم فوتبالیستن اسفند ماهین

مریم سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:56 ق.ظ

من ١٠ اسفند بدنیا آمدم و اینکه افتخار می کنم چون اگه یک فرد غریبه رو ببینم می تونم خصوصیاتش رو حدث بزنم حس ششمم خیلی قوی است ولی وقتی میگن اسفندی ها مهربان هستند و بقیه رو درک می کنند ولی بقیه بهش خیانت می کنه راست میگه و اینکه یک اسفند ماهی همیشه درد هاش رو تو خودش میریزه درسته من همینطوری هستم

* پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:15 ق.ظ

باخ و ویوالدی هم هستن

می یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 06:14 ب.ظ

سردار سلیمانی هم اسفندی بود ۲۰ اسفند .

نگین پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 06:01 ب.ظ

۲ اسفند نبود

Arian دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:46 ق.ظ

من ۷ اسفندم هیچکس ۷ اسفند نبود ب جز خودم

ناشناس جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:52 ق.ظ

ریحانا و جاستین بیبرو مدیسون بییرو کامیلا کابلو هم اسفند ماهین

ملیکا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:56 ب.ظ

منم 20 اسفند هستم و افتخار میکنم همچین ماهی به دنیا اومدم

SR جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:57 ب.ظ

منم 28 اسفندم ،و از مهم ترین خصوصیات اکثر اسفندیا اینه که کسی درکشون نمیکنه ،بقیه رو نمیدونم...

mmmeiu جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:26 ق.ظ

من ۵ اسفند هستم آقااااا جرج واشنگتن هم اسفندیع

فاطمه یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:31 ق.ظ

من همه رو دیدم هیچکی ۶ اسفند نبود چون خودم ۶ اسفندم

Arina سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:04 ب.ظ

کرت کوبین هم متولد اسفنده

فضولی؟ سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 04:01 ب.ظ

منم ۵ اسفندم

سارینا سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1399 ساعت 03:40 ب.ظ http://mahemashhir.blogsky.com

منم اسفندی.۲۲ اسفند.اسفندیا لایک کنن پرچمشون بالاست

یگانه دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 04:04 ب.ظ

تعداد اسفندیا نسبت ب بقیه ماها کم تره ولی همین تعداد کم بهترینن.من۱۴اسفندم کسی دیگ ای ۱۴ اسفند هست؟

اسفند دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:44 ق.ظ

بهمن محصص، نامجو

وحید جمعه 16 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 05:55 ق.ظ

با افتخار
74/12/12

محمدرضا،شیطان ویولن نواز جمعه 16 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 02:06 ق.ظ

من 23 اسفند به دنیا اومدم و خیلی به ماهی که در اون به دنیا اومدم افتخار میکنم و متعقدم اسفندیا میتونن ذهن انسان هارو بخونن مثل بنده!!

Mohammad دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:11 ب.ظ

روز تولد منم ۲۵ اسفند با پروین اعتصامی هستش

پارسا چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 06:46 ب.ظ http://google chorom

من پارسا هستم 24 اسفند برابر تولد شاه

محمد دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 05:32 ب.ظ

باسلام به اسفندیهای گل.
سلامی به اخرین ماه زمستون
سلامی به سفیدی برف
بنده29اسفند67بدنیا اومدم.کاش بدنیا نمیامد.ای کاش ای کاش دنیا رونمیدیدم.

ستایش دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 02:50 ب.ظ

منم 1387.12.12اسفندم

پوریا سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 11:00 ب.ظ

منم 9 اسفندم با اقا عباس همزادم

نگار سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:10 ب.ظ

من متولد ۱۳ اسفند هستم

Kimi چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.kimia.golf.com

سلام اسفندی های عالی من متولد ۲۱ اسفند ۱۳۸۵ هستم و به این ماه زیبا افتخار میکنم عاشق همتونم خوشگلا کاشکی عشق من هم اسفندی بود و یه کمی از خصوصیات خوب اسفندی ها رو داشت تقدیم به همه اسفندی ها

حسین چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:27 ق.ظ

با سلام عزیزانم؛تولد یک یک تان مبارک جانان .اسفندماه پرچم بالا

مرسی از نظر شما

Zeynab دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:33 ق.ظ http://Gravatar.com

منم ۱۱ اسفندم...اسفندیها عشقن عشق...راستی برانکو هم اسفندیه

مرسی از نظرت

فری سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:20 ب.ظ

عشق من اسفند ماهی،،دارایی من اسفند ماهی..عاشقتم پسرم تا ابد

T. S شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:31 ق.ظ

دوستان میخاییل گورباچینف هم اسفندب بوده

بله حق با شماست
اسمشون در لیست هست . مرسی از نظرتون

احسان جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:46 ب.ظ

اسیتو جابز هم اسفند

مرسی از نظرتون

... جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:51 ق.ظ

حافظ هم متولد اسفند بوده.

مرسی از نظرتون

یوسف دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 03:09 ب.ظ

منم ۷ اسفندم .به نظر من مشاهیر اسفند ماهی از همه مهمترن مثل انیشتین و دکتر حسابی و ....

مرسی از نظرتون

مجید دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:57 ب.ظ

میرحسین موسوی اسفندی هست

عباس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 01:40 ق.ظ

منم اسفندیم کیا متولد 9اسفند هستن

سروش سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:48 ب.ظ

با سلام من معروف ترین انسانها اسفندی می باشند.ضمنا خواجه نصیرالدین طوسی،شیخ بهایی،پروین اعتصامی،نظامی گنجوی....... اضافه نمایید. با تشکر

آرمان جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:25 ب.ظ

منم اسفندیم،، ظاهرأ تتلو از ما اسفندیا خوشش نمیاد.. خخخخ

مهدی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام . منم اسفندیم

علی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:13 ق.ظ

اسفندی مغرور

Sole شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:26 ب.ظ

واااای همزاد منننه این زهراخانومه #23اسفندی

@Dalo41 پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1397 ساعت 03:36 ب.ظ http://ghati.blogfa.ir

پاتوق اسفند ماهی ها
@esfandmahi

Leyl چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1397 ساعت 05:59 ب.ظ

پ چرا اسم من قاطیشون نیس آقا اضاف کنید ۱۸ اسفندم

مریم چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 08:36 ب.ظ

خاک بر سر ما ایرانیا که دلمون به ماه تولدمون خوشه.

A.A چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 12:01 ق.ظ

کارلس کی روش رو ننوشتین لطفا تو لیستتون اضافه کنید مرسیییی
اسفندیا همیشه خاص و متفاوتن

مهی چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 03:12 ب.ظ

من متولد 10 اسفندم

زهرا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام دوستان منم یه اسفندیم 23 اسفند تولدمه چرا همه میگن متولد اسفد یا خائن هستند من امسا میشم 15 ساله

بهزاد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام . من ٤ اسفند. ١٣٥٦ هستم

نسترن رسولی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:16 ق.ظ

5 شخصیت مورد علاقه من :
دکتر محمد مصدق
حمیرا
دکتر محمود حسابی
لوک بسون
اوگوست رنوار

ℳɨყa❤ سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:34 ب.ظ

سلااااااام ...مـــــــن خودم یه اسفندیمــ و عاشــــــــــق تمام اسفندیـــــــــام❤البته که بقیه ماها هم برا خودشون خوبنـــــــ...

فاطمه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:02 ب.ظ

در ماه اسفند تولد بزرگ مرد ایران میر دلها جناب آقای مهندس میر حسین موسوی را من ندیدم

لیلی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ق.ظ

«اینجوری که من فهمیدم، تنها چیزی که ایرانیا ازش راضی اند، ماه تولدشونه!»
خودم یکیش! :))

G جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ق.ظ

مجید انتظامی متولد ١٨ اسفند

شکوه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:05 ب.ظ

من اسفندیم 20اسفند و عاشق اسفندیا و شهریوریا هستم

پوریا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:11 ق.ظ

بقیه که بد میگن خیلی میسوزن دیگه از انیشتین و گراهامبل و رضا شاه کسی دیگه شاخ تر هست؟ به اون شاعر اینا رو بگو
تازه حرکات عجیبشونم جذابه

من چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:12 ب.ظ

شهرام حقیقت دوست دکتر حسابی انیشتین و عبدالله روا و...
اینا رو جا گذاشتی واه واه واه

مرسی از همراهیتون

javid چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:53 ق.ظ

درودبر هرچی اسفندیه

افاق دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:16 ب.ظ

بابا ما اسفندیا چه شاخی هستیم ب افتخاره هرچی اسفندیه

دخمل اسفندی^_^ شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ب.ظ

سلاااام...
به معنای واقعیه کلمه تووووپ بود
اسفند ماه آدمای سرنوشت ساز و مهربون
دوست محترمی ک میگی مااسفندیاخائنیم،همه اینو میدونن که اسفند تنها ماهیه که همه ی خصوصیات خوب ۱۱ ماهه قبلو داره...
درضمن همه رو ب یه چوب نزنین پیلیز...
همه ی ماها برا خودشون منحصر بفردن

مریم معصومی(بازیگر)،هماپوراصفهانی(رمان نویس)،بابک نهرین(کمدین)،نگین صدق گویا(هنرپیشه)،هان هیو جو(بازیگر کره ای دونگ‌یی)
اسفندماهین...
ببخشیلد زیاد نبشتم

سمانه شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ق.ظ

من خودم اسفندم ابجیمم ک عاششششقشم هم اسفندیه
لایک دارن اسفندیا جذابن وجذابیتشونو نمیخاد بگی خودش داد میزنه جذابیتشون

محمد حسین پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام . من متولد اسفند هستم . امروز هم تولدمه که دارم به سایتتون نظر ارسال میکنم . راستشو بخواین از سایتتون لذت بردم اما کافی نبود . لطفا اطلاعاتتون رو بیشتر و بیشتر کنید تا ما هم لذت کافی رو ببریم . مچکرم . راستی در جواب به دوتمون که میگه از اسفند متنفرم باید بگم که هر کی از هر ماهی که خوشش نیاد دلیل نمیشه بیاد همه جا جار بزنه . شما لطفا نظر شخصی اشتباهت رو واسه خودت نگه دار . خیلی ها هم هستن از ماه تولد شما خوششون نمیاد . . اسفندی ها . همه موفق و سربلند باشین

دانیال پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ق.ظ

اسفندی های زیبا عاشقتونم من تازه فهمیدم که زن و دختره هیچ ماهی مثل اسفند زیبا رو و فرشته صفت نمیتونه باشه به خدا اونها فرشته های زمینی هستن من زندگی خودم رو مدیون یه متولد اسفند هستم از همه چیزهای خوبی که داشت بخاطر من گذشت و من رو به زندگی امیدوار کرد مثل پری های دریایی زیبایی هستن که با صدای آسمونیشون وحرکات ظریفشون آدم رو محسور خودشون میکنن،هر کی اسفندی داره تو رو به خدا قدرشو بدونه...

nasrin دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ب.ظ

ّ] [<أ» : آُ،«أِ» <,َریال» : أ<ُ» «أآؤ] : »]ؤِِ]

parya چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ

آقای محمد جواد سلوکی هم که یکی از بهترین مجری هاست متولد8اسفند58 هست.
منم 27 اسفندم و به اسفندی بودنم افتخار میکنم

ریحانه اسفندی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ

123 سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:20 ب.ظ

وااااا زندی اردیبهشتی بوووود

آناهیتا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ب.ظ

ریحانا خواننده هم اسفندیه

الهه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ

بهزاد لیتو و تهم هم اسفندی هستند

عماد دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

با سلام دوست گلم، یکسری متولد اسفند میشناسم بنویسید بی زحمت
1-الکساندر گراهام بل مخترع تلفن
2-امیرکبیر
3-بهروز وثوقی
4-پیر پایولو پازولینی(کارگردان ایتالیایی)
5-برتولوچی (کارگردان فرانسوی)

fafa جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ب.ظ

منم متولد اسفند
پرچم همه اسفندی ها بالااااست

حمید کرمعلی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

ازاین کارا بازهم کنین

حمید کرمعلی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ق.ظ

خیلی جالب بود ممنون از لطفتون

بهار یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

من خودم مهر ماهی هستم. ولی عاشق اسفند ماهم چون عشق من که یکی از مشاهیر ایرانه متولد این ماه هست.

فرزان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ب.ظ

باعث افتخار ماست مخصوصا اینکه پروفسور حسابی هم تو این ماه متولد شده اند

مریم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ق.ظ

اقای دکتر حسابی و اندو تیموریان هم اسفند ماه به دنیا امدن

Jamileh جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ب.ظ

جاستین بیبرم هم اسفندیههههه

نگار چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ق.ظ

عاشق اسفندیام ولی فک نمی کنم شکست خورون توی یه رابطه دلیل خوبی باشه برایه متنفرشدن از همه ی ادمایی که تو اون ماه بودن

sajedeh دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

:عاش:پیام صادقیان، هم اسفندیه.... جا انداختین! در کل ممنون

کیخسرو چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:46 ب.ظ

کیخسرو دادخواه هم اسفندیه. البته فعلا چندان مشهور نیست.

امین یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ق.ظ

ضربه خوردیم از متولدین این ماه
به قول شاعر که میفرمایه:دیگه از هر چی اسفندیه بدم میاد

دوست شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ

رضا شاه(بنیان گزار پهلوی),دکتر محمد مصدق اینها فراموش شدندبه ترتیب 24و14 اسفند

سایه پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

دکتر حسابی،جنتی

مهری دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

م همه ی اسفندی ها گرم ایولا

Mahgol پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:18 ب.ظ

من خودم تیرماهیم وعاشق اسفندماهیا.بزرگترین عشق زندگیم اسفندماهیه

من سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

خطاب به هلیا جون منم تیریم ولی اسفندیا رو خیلی دوست دارم مثل شما

غزاله یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ق.ظ

فرهاد ظریف هم اسفندیه

فائقه و فرناز شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ http://blogsky.com

فریدون زندی پس چی؟

Hel! a شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام من تیر ماهی هستم ولی این ماه را خیلی دوست دارم.یکی از بهترین کسانی که خیلی عاشقش هستم در این ماه متولد شده است.

گل کریستال چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام منم اسفندیم و الان دنبال اطلاعاتم تا پاورپوینتی درست کنم که توش اسم همه ی مشاهیر اسفندو بیارم.راستی ایناروهم اضافه کن:الیکا عبدالرزاقی،مرجانه گلچین،دکترحسابی،روفسور انیشتین،

فاطمه یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام لطفا اسم پیام صادقیان (فوتبالیست) روهم بگذارید

زینب دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام من عاشق ماه اسفندم.بهترین دوستامم اسفندین و خودم اسفندیم

سینا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ق.ظ

نمیدونم چرا .... اما از این ماه متنفرم من متولد شهریورم اما مغلوب و شکست خورده این ماهم از این ماه خاطرات بدی دارم و جز سیاهی ندیدم,دوستای این ماه خائنن

تابستان چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

اسم منو یادت رفته تو مشاهیر متولد اسفنئ بنویسی
قاسم

بهار شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.bahar-blog.blogfa.com

سلام عزیزم!
عکسات خیلی خوشگلن!
کارت عالیه!
خوشحال میشم به منم سر بزنی و منو با نظرات گرمت شاد کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد